AVM 6690 Cable Retail International - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AVM 6690 Cable Retail International op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bertram H 09-09-2022

Fritzbox 6690, bijzonder fijn modem, storingsvrije werking

Sinds de vervanging van mijn oude Ziggo modem door een nieuw Ziggo modem kreeg ik veel vaker last van storingen. Dus op aanraden van mijn zoon de Fritzbox 6690 gekocht. Instellen van het modem ging zeer vlot door de ingebouwde installatiewizzard. Ook het aanmelden van het eigen modem bij Ziggo ging vlot via de Ziggo app. Alles werkt al een kleine twee maanden probleemloos, geen storingen meer.
Dankzij de Fritzbox app kun je ook heel makkelijk instellingen bekijken en overzicht houden. De wifi dekking is ook nog eens beter dan die van het standaard Ziggo modem. Verder maak ik gebruik van een kleine fritzbox repeater in het stopcontact om ook wifi op de meest afgelegen plek van het huis te hebben. Kortom, zeer tevreden, ik kan dit product absoluut aanraden!

Belangrijkste eigenschappen:
Makkelijk te installeren
Volledig compatibel met Ziggo netwerk en telefonie
Perfecte documentatie en handleidingen op de Fritzbox website
Storingsvrije werking

Pluspunten

• Makkelijk installeren via wizzard
  • Storingsvrije werking
  • Krachtige wifi
  • Overzichtelijke app
  • Duidelijke handleiding

E. Smetsers 09-09-2022

Fritz!box 6690 cable

AVM FRITZ!BOX 6690 CABLE RETAIL INTERNATIONAL

Door de matige WiFi prestaties vanuit de randapparatuur van de internet aanbieder, ben ik overgestapt naar de Fritz!box 6690 Cable.
Door de duidelijke gebruiksaanwijzing was het overschakelen en instellen van de modem erg simpel en door de uitbreiding met 2 Fritz!repeaters 6000 ervaren we nu een prima dekking van het Mesh WiFi netwerk door het gehele huis en zelfs de tuin.

Pluspunten
• Installatiegemak
• Makkelijk instellen van het Fritz-Netwerk
• Mesh WiFi
• Huisnummer te koppelen met je Smartphone
• Intern antwoordapparaat

Zeer tevreden met de Fritz!box, zeker een aanrader.